Text ze stránek NewOrder™
Texty
Artefakty a jejich možnosti
z 03. 11. 2006 11:48 od Gurroa

Artefakty se budou zkoumat ala strategie - kazdy prepocet muzes udat x bodu vyzkumu (rekneme treba 20*level) na ziskani artefaktu je treba artefakt vybadat postupnym badanim... (to ty dve cisla v artefaktech u postavy).
Dale jsem rozdelil artefakty do dvou skupin - se sanci naleznuti nad 50 a pod 50, nad 50 lze vybadat, pod 50 jen nalezt ve vyprave...


Pasivní efekt - při vstupu do arény - se tento efekt jednorázově provede.
Přiklad: +1.m.C - tj. bonus na magii o 1 nahoru
Přiklad: >0.M.A - tj. drsnacky artefakt, kde se zacina bez many

Aktivní efekt - aktivuje se jako starý známý artefakt z NO.
Artefakt provede na pevno nastavené efekty s určitou silou - stejné jako u kouzel.
Artefakt se řídí limity na spuštění jednou / víckrát.
Další podmínkou spuštění může být automatika na základě nastavených podmínek (tentokrát začnem na max 2 - tj. Když soupeř má životů méně než ...)

Aktivní kouzlo - limit podobně jako u efektu, leč výsledkem je spuštění celého kouzla.



Speciální efekty - speciálně připravené a zaprogramované efekty..
Tady je hlavní část k přemýšlení, co ještě jo a co už je příliš:

Zvýšení / snížení hodu kostky - např. bonus 5% na TryToPleaseGod funkci.

Odražení kouzel - při úspěšné obraně se provede stejné kouzlo i na sesílatele s určitou pravděpodobností.

Výcuc many - každé poškození soupeře se provede v určitém % jako bonus na manu vlastníka artefaktu. (tj. vampirismus - když budu mít artefakt s hodně silným % - tj. 20% - tak když seberu pět životů, dostanu 1 manu)

Zníčení artefaktu po jeho použití - např. Dračí vejce - po jeho použití přijde na stranu sesílatele draček a bude mu pomáhat (tj. pokud je vedle sesilatele v aréně místo - dráčka hraje AI stejná jako ve Výpravách, hra se pak ze 2hry mění na 3hru)

Neviditelnost - Soupeř nevidí aktuální atributy soupeře po několik kol

Zmatení - Pro soupeře se aktuální hodnoty změní s odchylkou dle síly artefaktu v rámci -3/+3 bodů.

Zlatá aréna - s každé arény se stane zlatá aréna co se síly efektu týče.

Bonus / postih soupeři - na účinost kouzel, na sílu kouzel, na bohy kouzel, na cenu kouzel.

Kombo efekt po několik kol od 1 po moc, tj. každé kolo bude jako spuštěný kombo efekt.

Ochrana proti .. - aka Protection from Green z MtG. Na několik kol nastaví úplnou obranu proti kouzlům určité magické síly.

Přidá kouzlo - přidá další kouzlo do sesílání v aréně - buď na jedno použití, nebo na neomezené použití.

Rozšíření knihy kouzel o X volných slotů na kouzla (při zníčení artefaktu či odebrání jsou kouzla posledně do knihy přidaná - to se snadno dá zjistit).




Text ze stránek NewOrder"